فعاليت نهضت سوادآموزي در مدارس روستايي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
وزير آموزش و پرورش با اعلام اينکه مجتمع‌هاي آموزشي و پرورشي و تمامي مدارس روستايي در اختيار نهضت سوادآموزي قرار مي‌گيرند ، گفت: نرخ بي‌سوادي در کشور تا پايان برنامه‌ پنجم و حتي زودتر به صفر مي‌رسد.

به گزارش مهر، حميدرضا حاجي بابايي وزير آموزش و پرورش روز شنبه با حضور در گردهمايي مشترک مديران کل و رابطان مجتمع هاي آموزشي و پرورشي استانها که در باشگاه فرهنگيان تهران برگزار شد با تاکيد بر مديريت صحيح در آموزش و پرورش افزود: دغدغه‌ي مديران آموزش و پرورش بايد کيفيت‌بخشي به امر تعليم و تربيت باشد.

وزير آموزش و پرورش، سامان‌دهي نيروي انساني را از محورهاي اساسي موردنظر مجتمع‌هاي آموزشي و پرورشي خواند و ابراز اميدواري کرد که اين ساماندهي تا پايان سال تحصيلي امسال براي سال آينده به اتمام برسد.

وي با تاکيد بر پوشش همه‌جانبه‌ دانش‌آموزان لازم‌التعليم در کشور گفت: مجتمع‌هاي آموزشي و پرورشي و تمامي مدارس روستايي در اختيار نهضت سوادآموزي قرار مي‌گيرد.

دکتر حاجي بابايي با اشاره به اين نکته که تا پايان برنامه‌ پنجم و حتي زودتر، نرخ بي‌سوادي در کشور به صفر مي‌رسد، افزود: طبق تعاريف جديد از اين به بعد، آموزشياران نهضت و معلمان مکمل هم خواهند بود و در صورت امکان برخي از وظايف يکديگر را هم پوشاني خواهند کرد.

وزير آموزش و پرورش سياست آموزش و پرورش در روستاها را استماع يک صدا و آن هم صداي رئيس مجتمع‌هاي آموزشي و پرورشي خواند و افزود: براساس سازمان‌دهي مديران مجتمع‌ها و تحت نظارت آنان، معلمان در کارهاي حجمي قدرت مانور خواهند داشت و آموزش در روستاها براساس عدالت انجام خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: